31-01-17, 15:16

Εκπαιδευτικοί περίπατοι στην Πλάκα του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

sxolikiZoi

Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης στεγάζεται στην καρδιά της Πλάκας, στην οδό Τριπόδων. Εκπονεί προγράμματα για μαθητές παιδικών σταθμών, νηπιαγωγείων, δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης είναι σχεδιασμένα από μουσειοπαιδαγωγούς και εκπαιδευτικούς και είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Τα προγράμματα απευθύνονται σε παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια ενώ ειδικά προγράμματα υλοποιούνται για φοιτητές και σπουδαστές ΙΕΚ, για ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, ΚΑΠΗ και Πολιτιστικούς Συλλόγους. Τα προγράμματα υλοποιούνται τόσο εντός του Μουσείου όσο και εκτός, σε επιλεγμένα σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος και σε αρχαιολογικούς χώρους της Πλάκας.
Τα προγράμματα υλοποιούνται από κατάλληλα καταρτισμένο και εξειδικευμένο προσωπικό που αποτελείται από παιδαγωγούς.

Προγράμματα μπορούν να πραγματοποιηθούν και στον χώρο του σχολείου σας

Εκπαιδευτικοί Περίπατοι στην Πλάκα
Εκτός των προγραμμάτων που εκπονούνται εντός του Μουσείου οργανώνονται εκπαιδευτικοί περίπατοι στην Πλάκα
Μέσα από παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο οι μαθητές ξεναγούνται σε αξιοθέατα και μνημεία της Πλάκας μαθαίνοντας την ιστορία της πιο αρχαίας γειτονιάς με έναν ευχάριστο τρόπο. Μπορείτε να επιλέξετε τον εκπαιδευτικό περίπατο που ταιριάζει στην ηλικία των παιδιών, στην ιστορία που διδάσκονται και στα προγράμματα βιωματικών δράσεων που δουλεύουν."
Δείτε το πρόγραμμα των εκπαιδευτικών περιπάτων:
http://www.ekedisy.gr/ekpedeftiki-peripati-stin-plaka/

Περισσότερες πληροφορίες στο:
http://www.ekedisy.gr/ekpedeftika-programmata-gia-scholia-2016-17/

Mουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης
Τριπόδων 23, Πλάκα, Αθήνα
Τηλ.: 2103250341 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
στο http://www.ekedisy.gr

Τελευταία τροποποίηση στις 1-02-17, 14:16