23-07-21, 11:59

eTwinning «STEM 2.0» project: «Be friendly to nature, Save the world for future»-14ο Γυμνάσιο Καλλιθέας

reuse final

 Το έργο  εξετάζει την έννοια των «μηδενικών αποβλήτων». Οι μαθητές έμαθαν πώς να μειώνουν τα απόβλητα στην καθημερινή ζωή, πώς να καταναλώνουν λιγότερα και να χρησιμοποιούν τα απόβλητα με τρόπο διαφορετικό από την ανακύκλωση. Οι στόχοι του ήταν να τονιστεί η σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να βοηθήσουν στη διάσωση του πλανήτη μας και να ενθαρρύνουν τους μαθητές να αναλάβουν δράση σε απάντηση στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος.

Στο έργο αυτό, εκτός από το 14o Γυμνάσιο Καλλιθέας συμμετείχαν σχολεία από την Τουρκία, την Αρμενία, την Κροατία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και την Ισπανία. Οι μαθητές που συμμετείχαν ασχολήθηκαν με διαφορετικά αντικείμενα, πέρα από τις STEM δραστηριότητες. Δημιούργησαν αφίσες, βρήκαν πληροφορίες, δημιούργησαν παρουσιάσεις, e-book, έργα στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch και βέβαια ήρθαν σε επαφή με τον προγραμματισμό ρομποτικής κατασκευής. Επίσης εξαιτίας της συνεργασίας  με εταίρους από το εξωτερικό, τα έργα των παιδιών είναι φτιαγμένα στην αγγλική γλώσσα.

Μερικές από τις δημιουργίες των μαθητών 1. Gigo, o Φωτεινός Παντογνώστης (βίντεο) Ρομποτική κατασκευή που προσομοιάζει το παιχνίδι: Φωτεινός Παντογνώστης. Οι ερωτήσεις είναι γραμμένες σε κάρτες από τους μαθητές https://youtu.be/p52VaWZ9tOk 2. Το παιχνίδι της Γης Earth Game (έργο στο Scratch με τη συμμετοχή πολλών μαθητών) Απαντήστε τις ερωτήσεις και ελέγξτε τις γνώσεις σας για την προστασία του περιβάλλοντος. 3. Earth Song (βίντεο) by Elvira and Sandy(μαθήτριες) Οι στίχοι είναι γραμμένοι από τη Σάντυ, τραγουδάνε η Ελβίρα και η Σάντυ και η μουσική είναι από ένα τραγούδι του αγαπημένου τους συγκροτήματος BTS Elvira Sandy's song with lyrics 4. e-Book για τον κύκλο ζωής διαφόρων προϊόντων Life Cycle of products - E-Book (η εργασία βρίσκεται από τη σελίδα 18 έως τη σελίδα 27)

Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ

 

Τελευταία τροποποίηση στις 23-07-21, 14:08