Στην κατηγορία αυτή θα αναρτάται πρωτότυπο υλικό από εκπαιδευτικές επισκέψεις-εκδρομές και projects τύπου STEM και STEAM που έχουν εκπονηθεί από δημόσια ή ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στο πλαίσιο της δράσης eTwinning STEM, το 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος, το 2ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου, το 22ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου και το Akdeniz Ilkokulu, Anamur, κατά το σχολικό έτος 2019 - 2020 σχεδίασαν και υλοποίησαν ένα συνεργατικό Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, προσεγγίζοντας το φαινόμενο του σεισμού μέσα από το πλαίσιο της εκπαίδευσης STEAM. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 8 Νηπιαγωγοί και 105 παιδιά. Οι μαθητές/τριες γνώρισαν και κατανόησαν το φυσικό φαινόμενο του σεισμού διαθεματικά και διεπιστημονικά. Μέσω πειραματισμού και διερεύνησης, έκαναν υποθέσεις για τον τρόπο δημιουργίας του φαινομένου, των εκφάνσεων και των επιπτώσεών του. Ανέπτυξαν δεξιότητες στοχαστικής παρατήρησης και έμαθαν να παρατηρούν με μεγαλύτερη προσοχή τον κόσμο που τους περιβάλλει, εστιάζοντας σε πραγματικά προβλήματα, προτείνοντας λύσεις. Η εμπλοκή παιδιών και εκπαιδευτικών, έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, μέσα σε ένα ελκυστικό πλαίσιο μάθησης αξιοποιώντας Web 2.0 εργαλεία. Παράλληλα χρησιμοποίησαν προγραμματιζόμενα ρομπότ δαπέδου, αναπτύσσοντας δεξιότητες οπτικού προγραμματισμού, υπολογιστικής σκέψης, ενώ καλλιέργησαν δεξιότητες που αφορούν την επίλυση προβλήματος και την ικανότητα λήψης αποφάσεων. Προωθήθηκε η έκφραση, η δημιουργικότητα, η επικοινωνία και η συνεργασία, ενώ δημιουργήθηκε ψηφιακό και εποπτικό υλικό σχετικά με την πρόληψη και την προστασία από τους σεισμούς, κοινοποιώντας τη δράση στο οικείο περιβάλλον των παιδιών και στη σχολική κοινότητα. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο που αποτυπώνει συνοπτικά τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.
https://www.youtube.com/watch?v=ZZFw799G56s
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:
Τσαπάρα Μαρία, Ρεντζέπη Κατερίνα, Αρχοντή Βαϊα, Γεωργαντή Πηνελόπη, Κασικτσή Γεωργία - 2ο ΝΓ Περάματος
Αρκουλή Ανθή - 2ο ΝΓ Περιστερίου
Παπαδόγκωνα Κωνσταντίνα - 22ο ΝΓ Κερατσινίου
Mindavalli Neslin - Akdeniz Ilkokulu Anamur
Οι εφαρμογές που υπάρχουν για την περιποίηση φυτών ειδοποιούν ότι τα φυτά χρειάζονται πότισμα με βάση έναν αρχικό προγραμματισμό.
Στο έργο αυτό τα φυτά ειδοποιούν όταν χρειάζονται νερό. Αν είναι ποτισμένα η εφαρμογή εμφανίζει εικόνες υγιών φυτών ενώ για αυτά που χρειάζονται νερό εμφανίζονται εικόνες φυτών που έχουν ξεραθεί, παρακινώντας για το πότισμά τους.
Χρησιμοποιούνται δύο φυτά, με έναν αισθητήρα υγρασίας εδάφους για το καθένα. Οι αισθητήρες συνδέονται με ένα Arduino. Η εφαρμογή διαβάζει τις τιμές των αισθητήρων και ανάλογα, για κάθε τιμή εμφανίζει την εικόνα ενός πράσινου ή ξερού φυτού.
Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό Tinkercad στο διαδίκτυο για να δημιουργηθεί ο κώδικας για το arduino, σε περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού. Επιπλέον, δημιουργήθηκε μια εφαρμογή στο processing που διαβάζει τις τιμές της υγρασίας που στέλνει η εφαρμογή του arduino και στη συνέχεια εμφανίζει, ανάλογα, εικόνες ξερών ή πράσινων φυτών. Δείτε το βίντεο από την χρήση της εφαρμογής.
Το έργο δημιουργήθηκε από μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 8ου Δημοτικού σχολείου Παλαιού Φαλήρου για τη συμμετοχή στον Πανελλήνιο διαγωνισμό ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
Δείτε την παρουσίαση της εργασίας.
Μαθητές που συμμετείχαν: Ζαφείρης Λιαλιάρης, Παναγιώτης Τσακίρης
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Θεοδώρα Θεοδωρίδου
Δείτε λεπτομέρειες στο βίντεο εδώ
Η τρισδιάστατη εκτύπωση στην υπηρεσία των μαθηματικών και στη βελτίωση του οικολογικού μας αποτυπώματος. Αυτό είναι το Erasmus+ πρόγραμμα που συμμετέχει το σχολείο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χίου μαζί με σχολεία από την Ιταλία και την Πορτογαλία. Συντονιστής σ’ αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα είναι το Εργαστήριο Ποιοτικής Ανάλυσης του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Το πρόγραμμα εισάγει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε ένα «Νέο Κόσμο». Ένα «κόσμο» που λείπει ο φόβος για τα μαθηματικά, καλλιεργεί θετική στάση απέναντι στην ανακύκλωση και στην επαναχρησιμοποίηση του πλαστικού και άλλων υλικών και δίνει στα παιδιά την ικανοποίηση να φτιάξουν αντικείμενα μόνα τους.
Το 3D-ReMath είναι ένα πρόγραμμα που βασίζεται στη φιλοσοφία του STEAM.
Οι μαθητές : Αναρωτιούνται ,Πειραματίζονται, Ερευνούν σαν επιστήμονες (Sience) Προγραμματίζουν (Coding) μηχανές σαν επιστήμονες πληροφορικής (Technology.) Σχεδιάζουν και εκτυπώνουν αντικείμενα σαν μηχανικοί (Engineering). Δημιουργούν, παίζουν ρόλους, αξιοποιούν ανακυκλώσιμα υλικά σαν καλλιτέχνες (Art) Μετρούν, υπολογίζουν, μετατρέπουν κλίμακες, ταξινομούν σαν μαθηματικοί ( Math).
Στην ιστοσελίδα του προγράμματος 3D-ReMath θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το πρόγραμμα. http://3dremath.aegean.gr/
Στη σελίδα στο face book θα βρείτε τις δράσεις. https:// www.facebook.com/profile.php?id=100057453219091
Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Βαρλά Σοφία, Μπουγδάνου Ελένη, Μαθιούδη Αγγελική, Καλαγκιά Ελένη, Πογκοσιάν Σοφία, Κασαμπά Ιωάννα
Δ/νση-Συντονισμός: Πολίνα Τέττερη
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ:
Ο όμιλος Εργαστηριακή ομάδα Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου Κολλεγίου Ψυχικού φιλοξενεί κάθε χρόνο μαθητές από όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και καλλιεργεί την κριτική αντιμετώπιση της καθημερινότητας, τον προβληματισμό και τη διερεύνηση ερωτημάτων. Η αφορμή για ερωτήσεις και προβλήματα τα οποία μπορούν να ερευνηθούν στο Εργαστήριο των Φυσικών Επιστημών αποτελεί η καθημερινή μας αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Η διαδικασία της έρευνας συνδυάζει εργαστηριακές και κατασκευαστικές δεξιότητες, δημιουργικότητα και επιστημονική γνώση.
Στο βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζεται η εργασία μαθητή της A’ Γυμνασίου γύρω από το ερώτημα «Πότε βουλιάζουν τα καράβια;». Είναι το σχήμα του καραβιού που επηρεάζει ή η συνολική πυκνότητά του; Με βάση το ερώτημα αυτό πραγματοποιήθηκαν 4 δοκιμές με διαφορετικής μορφή καραβάκια και υπολογίστηκε η πυκνότητά τους τη στιγμή που βυθίζονται. Η απάντηση στο ερώτημα βρέθηκε μετά από την σύγκριση των τιμών της πυκνότητας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φράγκου Στασινή
Δείτε το βίντεο εδώ
Η μαθητική ομάδα επιστημονικού θεάτρου "Θέατρο στην Καραντίνα", του Γυμνασίου Καπανδριτίου δημιούργησε το έργο (project) τύπου STEAM, “Ο Ξένος. Μια άλλη διάσταση της διαφορετικότητας” που εκπονήθηκε στο σχολείο την τρέχουσα σχολική χρονιά 2020-2021. Το έργο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του εγκεκριμένου πολιτιστικού προγράμματος "Μαθαίνοντας την Επιστήμη μέσα από το Θέατρο που βασίζεται στη φιλοσοφία STEAM.
Yπεύθυνες καθηγήτριες: Ξεναρίου Καλλιόπη (ΠΕ03), Ντέρτσου Ειρήνη (ΠΕ02), Νεμπεγλέρη Μαρία (ΠΕ08).
Η ταινία "Ο Ξένος. Μια άλλη διάσταση της διαφορετικότητας" https://drive.google.com/file/d/1b_Q-BGfQdyOB-sW3wae-eqCjY9dphmLz/view?usp=sharing
Βίντεο «Η ιστορία μιας ταινίας»: https://drive.google.com/file/d/1ZSgL9R9qI5k56JtPKXF08ZF6zCPgXc2y/view?usp=sharing
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ
Τη χρονιά 2020-2021 το 4ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδος δημιούργησε το Ευρωπαϊκό eTwinning έργο με τίτλο ‘’EcosySTEM Heroes”. Στο έργο το 4ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδο συνεργάστηκε με ακόμα 4 σχολεία από την Ελλάδα και ένα από τη Λιθουανία. Το ρομποτάκι BioBot, ήρθε από τη βιόσφαιρα για να μιλήσει την οργάνωση των οικοσυστημάτων, την αλληλεπίδραση μεταξύ τους και από τι κινδυνεύουν όταν παρατηρηθεί μεταβολή των βασικών στοιχείων του περιβάλλοντος, όπως το νερό, ο αέρας και το έδαφος. Τα παιδιά των σχολείων, οι ήρωες των οικοσυστημάτων, κατανόησαν με τη διδακτική προσέγγιση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) τα αίτια και τις μορφές της ρύπανσης, που επηρεάζουν περισσότερο τη ζωή μας και έδωσαν από κοινού και συνεργατικά λύσεις για το πως μπορούμε να προστατεύσουμε τα οικοσυστήματα, για να διατηρήσουμε την ισορροπία στη φύση. Μέσα από τη διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση, έκαναν πειράματα, εξερεύνησαν, ανακάλυψαν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα και καταστάσεις. Ασκήθηκαν σε δεξιότητες ρομποτικής κωδικοποίησης και αλγοριθμικής σκέψης. Ανέπτυξαν ικανότητες και δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασία, κριτικής σκέψης δημιουργικότητας.
Πειράματα για τον αέρα και τις ιδιότητές του (Επιστήμες)
https://www.youtube.com/watch?v=uTuXTkAmqyQ&t=233s
Το νερό στα οικοσυστήματα
Ρομποτική: Τα παιδιά φτιάχνουν τη διαδρομή και προγραμματίζουν το ρομποτάκι να περάσει από όλα τα στάδια του κύκλου του νερού (Τεχνολογία)
https://www.youtube.com/watch?v=rOTdmjCPhSY&t=2s
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ.
1ο βήμα: Με αφορμή τη θεματική, καλοκαίρι, στο zaplycode σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν κώδικες. ..
2ο βήμα: Διαβάστηκαν κώδικες, δημιουργήθηκε pixelart !!!
http://paixnidokamomataa.blogspot.com/search/label/stem%2Fsteam
Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ
Πρόκειται για μια δράση συνυφασμένη με τη φιλοσοφία STEM καθώς συνδυάζει γνώσεις και δεξιότητες τρισδιάστατης εκτύπωσης, προγραμματισμού (κώδικα σε πολύ αρχικό στάδιο) και άλλων γνωστικών αντικειμένων. Υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2020-21 στα πλαίσια του προγράμματος erasmus + με τίτλο 3D-REMATH και είχε ως σκοπό οι μαθητές της Β Δημοτικού να δημιουργήσουν δύο μικρές πολιτείες (την πολιτεία των γραμμάτων και των αριθμών) και να κινηθούν μέσα σε αυτές. Έτσι, οι μαθητές επέλεξαν να εκτυπώσουν τρισδιάστατα γράμματα και αριθμούς και αφού τα στήσουν κατάλληλα να κινηθούν ανάμεσά τους χρησιμοποιώντας τις ρομποτικές μελισσούλες bee-bots προγραμματίζοντας μια σειρά εντολών ανάλογα με την επιθυμητή κάθε φορά κατεύθυνση και προορισμό. Η εν λόγω δράση συμμετείχε στον 1ο μαθητικό διαγωνισμό έρευνας και καινοτομίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου όπου και απέσπασε την πρώτη διάκριση σε επίπεδο Δημοτικών σχολείων. Όλα τα στάδια παρουσιάζονται αναλυτικά στην επισυναπτόμενη παρουσίαση.
(Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ιωάννα Κασαμπά)
Ένα σενάριο επηρεασμένο από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώσαμε φέτος λόγω της πανδημίας γεννήθηκε και υλοποιήθηκε ως ευρωπαϊκό etwinning project με τίτλο “rESCue possible!”:
Στην εποχή της πανδημίας της COVID-19 όλοι ελπίζουν στην ανακάλυψη ενός εμβολίου… Το εμβόλιο παρασκευάζεται στην Ευρώπη, όμως… εξαφανίζεται! Κάποιος το έχει κλέψει… Ο Dr Sirius, ένας επιστήμονας διεθνούς φήμης, επικοινωνεί μαζί με τους μαθητές για να ζητήσει τη βοήθειά τους προκειμένου να λύσουν το μυστήριο της εξαφάνισης του εμβολίου.
Ένα ταξίδι ξεκινά στις χώρες της Ευρώπης, όπου θα καθοδηγηθούν μέσω γρίφων που θα πρέπει να λύσουν και αποστολών που θα πρέπει να φέρουν εις πέρας, για να οδηγηθούν στη λύση του μυστηρίου και την εύρεση του εμβολίου!
Η περιπέτειά τους ξεκινά με τον Dr Sirius να τους στέλνει τα πρώτα στοιχεία που θα τους οδηγούσαν στη κρυψώνα του κλέφτη...
... και στη συνέχεια τους αντέμειψε για την προσπάθειά τους με κομμάτια ενός αλγόριθμου, τον οποίο ακολούθησαν με το επιδαπέδιο ρομποτάκι μας (beebot) και τους οδήγησε στο Βέλγιο!
Στη συνέχεια και αφού κατάφεραν να βρουν τον 3ψήφιο μυστικό συνδυασμό και να ανοίξουν ένα κουτί που τους είχε στείλει ο Dr Sirius, κλήθηκαν να πραγματοποιήσουν 6 αποστολές σχετικές με τους άξονες του STEM:
Μόλις τα κατάφεραν και ήταν έτοιμοι να εντοπίσουν τον κλέφτη, έλαβαν ένα νέο μήνυμα από τον Dr Sirius, που τους πληροφορούσε ότι ο κλέφτης κατάφερε να διαφύγει σε άλλη χώρα και τους έστειλε κάποια νέα στοιχεία που άφησε πίσω του…
Ένα νέο ταξίδι ξεκίνησε μέχρι την επόμενη χώρα και μετά κι άλλο… κι άλλο….
Έπειτα από μια περιήγηση σε 12 ευρωπαϊκές χώρες συλλέγοντας και συνδυάζοντας στοιχεία και υλοποιώντας STEM αποστολές, καταφέραν επιτέλους να τον εντοπίσουν και να βοηθήσουν στη σύλληψή του!
Τελικά, η αποστολή τους εξετελέσθη! Τώρα πια το εμβόλιο βρίσκεται στα χέρια της επιστημονικής κοινότητας και ο κλέφτης στη φυλακή!
Τα κατάφεραν!!!!
(Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νίκα Σοφία)
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ
Δείτε το βίντεο εδώ
H επιχειρηματική ομάδα της Ε’ τάξης του 4ου Δ.Σ Αγίων Αναργύρων «Αδαμάντιος Κοραής» δημιούργησε την εταιρία «ΕΥ ΚΙΝΗΣΗ». Με την καθοδήγηση της υπεύθυνης δασκάλας έκαναν ένα business plan καθορίζοντας τους στόχους και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ακόμη, χωρίστηκαν σε ομάδες, ανάλογα με τις δεξιότητες και τις κλίσεις τους όπως αντίστοιχα λειτουργούν σε εταιρίες (Σχεδιαστές προϊόντων - Product designer, Σχολιαστές – marketing, Γραφίστες (κάρτες) – graphic designer, Ονοματοδοσία προϊόντος – marketing, Διαφημιστές (σλόγκαν) – advertising experts). Η εταιρία τους κατασκευάζει προϊόντα για ανθρώπους τυφλούς ή με προβλήματα όρασης. Το προϊόν τους είναι τα γυαλιά GI.A.ME.P.O (Γυαλιά Ανθρώπων Με Προβλήματα Όρασης). Στόχος τους είναι να διευκολύνουν την πρόσβαση αυτής της κοινωνικής ομάδας σε κάθε χώρο απαλλάσσοντάς τους από άλλα βοηθητικά αντικείμενα (μπαστούνια, σκύλους κτλ). Τα GIAMEPO διαθέτουν αισθητήρες απόστασης οι οποίοι ανιχνεύουν τα εμπόδια από 1,5m – 0,5m ενώ ταυτόχρονα συνδέονται με ακουστικά που προειδοποιούν με φωνητικές εντολές το άτομο για την απόσταση του εμποδίου και την παράκαμψη που θα χρειαστεί να κάνει ώστε να το αποφύγει. Πιο συγκεκριμένα, πήραν έναν απλό σκελετό γυαλιών στον οποίο τοποθέτησαν τους αισθητήρες ultrasonic, οι οποίοι συνδέθηκαν σε έναν μικροελεγκτή Arduino UNO. Χρησιμοποίησαν ένα επιπλέον βοηθητικό ηλεκτρονικό κύκλωμα για την παραγωγή των φωνητικών εντολών. Για την σύνδεση όλων αυτών χρησιμοποίησαν ένα τυπικό breadboard. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site https://demo.kontomari.gr/50-43-426310074- 1
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Στέλλα Σουσούνη
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ
Το φως και οι ιδιότητές του υπήρξε το θέμα του project “Φως και σκιές» που προσεγγίστηκε με αφορμή την «άφιξη» στο νηπιαγωγείο ενός υπερήρωα, του Shady, και την «απαγωγή» του από τον SETM, έναν ζηλιάρη τύπο που ζήλευε τις γνώσεις του Shady σχετικά με το φως και τη σκιά και ήθελε να τις αποκτήσει κι εκείνος, με τον λάθος, όμως, τρόπο…
Με τη βοήθεια της Super-BB (του επιδαπέδιου ρομπότ beebot) οι μαθητές ανακάλυψαν τα κρυπτογραφημένα σε μορφή QR code ίχνη που άφησε πίσω του ο Shady κατά την απαγωγή του και οδηγήθηκαν στον πλανήτη Άρη, όπου κρατούνταν φυλακισμένος. Η γνωριμία των παιδιών με τον Shady και τις γνώσεις του σχετικά με το φως υπήρξε ο άμεσος στόχος προκειμένου να κατορθώσουν να τον βοηθήσουν και να τον ελευθερώσουν.
‘Έτσι, μέσα από πολλές βιωματικές δραστηριότητες, παρατηρήσεις, πειραματισμούς και δοκιμές σωστού-λάθους:
Κι επειδή ανακάλυψαν ότι πίσω από τον «κακό» SEΤM κρυβόταν ένας φιλομαθής χαρακτήρας, του έδωσαν την ευκαιρία να γνωρίσει τον Flame, έναν υπερήρωα που επινόησαν με πολλές γνώσεις σχετικά με τη φωτιά και τη θερμοκρασία…
Ένας νέος κύκλος παρατηρήσεων και πειραμάτων ξεκινά!
(Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Nίκα Σοφία)
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ
Μέσα από το συγκεκριμένο project έγινε μια προσπάθεια να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τη μεθοδολογία και τις αρχές του STEM με απόλυτα βιωματικό και διασκεδαστικό τρόπο. Τα παιδιά εργάστηκαν σε μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες και μέσα από καταιγισμό ιδεών, εξερευνήσεις και διαδικασίες επίλυσης προβλήματος κατόρθωσαν να ανακαλύψουν με τον πιο ενδιαφέροντα και διασκεδαστικό τρόπο την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά αξιοποιώντας στο έπακρο τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την κριτική τους σκέψη. Η κεντρική ιδέα του project ήταν η συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό «δημιουργικής μαγειρικής» με υλικά που συναντούμε σε μια κουζίνα και αντικείμενο της δικής μας ενασχόλησής μας ήταν η σοκολάτα! Οι μαθητές πραγματοποίησαν λοιπόν, μια σειρά δοκιμασιών σε σχέση με:
Επιπλέον, παρατήρησαν, γεύτηκαν, μέτρησαν, έκαναν συγκρίσεις, έπαιξαν Sudoku, ζωγράφισαν με σοκολάτα και…. Μαγείρεψαν αγαπημένες σοκολατένιες συνταγές!
Και, φυσικά, λάτρεψαν το STEM!
(Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νίκα Σοφία)
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ
Χρησιμοποιήθηκε ο ηχητικός συναγερμός του Ήρωνα και κατασκευάστηκαν δύο μπάρες που λειτουργούν με αισθητήρες απόστασης, όπου η μία, αφού ο αισθητήρας απόστασης ανιχνεύσει το αυτοκίνητο, απαγορεύει στον οδηγό να παρκάρει μπροστά στη ράμπα για Αμεα και ενεργοποιεί τον συναγερμό. Η άλλη μπάρα απαγορεύει στο άτομο με αναπηρικό αμαξίδιο, αφού ανιχνευθεί από τον αισθητήρα απόστασης, να κατέβει τη ράμπα για λόγους ασφαλείας μέχρι να φύγει το αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές έδωααν λύση στο πρόβλημα όπου αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ
Δείτε το βίντεο εδώ